Vad ska jag välja..

Kom med i Buzzador kampanjen gör en fotobok.
Ska jag göra denna till mig, eller  till någon annan.
Funderar på till Ina hon tycker om att titta på foto.

Varit effektiv idag och fått undan nästan allt det tråkiga redan.
Beställt tid till Frissan och till ansiktsbehandling och färgning av fransar och bryn på Bodyshop till mig själv.

Blev sugen att åka till Ikea på fredag och köpa deras goda Äpplekaka och vaniljsås till lördag, behöver värmeljus med
Kika lite på julmarknaden med=)

Hittat två parfymer jag ska köpa när vi flyger hem från London
Christina-Aguilera- Inspier  tyckte inte om hennes förra men denna e så söt som jag tycker om
Escada Incredible Me Tycker dok inte jag känner igen flaskan så får nog kolla upp det (luktade på den på kicks)

Såg att Prison släppt men ingen svensk text.. men snart...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Själv är jag inget Fan av Christinas parfymer tycker jag att du ska satsa på Escadas :D

2008-10-24 @ 14:49:44
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0