Svullen som en gris...

Vet inte vad som hänt men e svullen om fingrarna så min ring sitter helt tajt...
O nu va det fu*king måndag igen...

Fredag
Blev en Maxi tur, en liten tur hem om J
Sen åkte vi ner till Knutpunkten och åt en sallad.
Körde hem om o mös en stund innan bion
Kikade sen Righteous kill, kända skådespelare, märklig fil, halvseg tyvärr.

Lördagen
Jag jobbade 3 timmar, och jonas städade lagret, jättefint blev det.
Sen kom han med iden att vi åker till Nova i lund, jag har bara varit där en gång snabbt när dom öppnade för 5 år sen typ.
Det va jättemysigt.
Vi köpte det Cultsetet i Vinrött och grått.
Jag köpte Reebok skor till tjejerna.
Jonas köpte en jättefin Didriksson jacka.
Sen blev det hem duscha och bege oss till Olympia Bowling.
Där hade jag beställt ett festpaket men middag ( där blev det ryggbiff)
Jonas va över mig jättestort, men skyller lite på min träningsvärk i armarna, sen e han kille med.
Men jätteduktig.
Sen har jag redan glömt vad vi tittade på för film... o gjorde Baileys Milkshake och popcorn.

Söndagen
Tja inte alls som jag tänkt mig o nu e det måndag...
Men vi va på macken och testade nya Yoggin Hallon Lakris, helt ok, tycker inte om yoggi så mycket. Det är så *tjockt*
och 4 hela dagar till fredag.
Längtar
Ska till Ullared med mamma=)
Tråkigt att träna själv hela veckan,,, måste sola med glömde bort det igår..


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0