Säga upp Telenor

Det skulle jag gjort redan i somras men vet inte varför jag ej gjort det.
Nu är papperna skrivna på både mig och Jasmine.
Ska sätta mig en dag sen o läsa vilka som har bäst familjepaket.
Såg nu att tre hade ett med telefoner till alla och ringa och messa gratis inom familjen.
Telenor har liknande och så e det gps i barnens så jag kan se vart dom är=)
Ska ta tag i det, men nu har jag 3 månader på båda abonnemangen kvar.

Igår blev det Vitfiberpasta och skicka och sallad.
Sen blev det en tur till Netto köpte läsk.
Och sedan en timme spinning.

Fick min sista tröja från Halens igår och den va jättefin o skön.
Man kan ha både ett linne under , jag e alltid vamn eller en långarmad som hon på bilden om det e riktigt kallt.

Kikade S.O.S Familj gud vad glad jag blev för mina barn när jag såg hur denna tjej betedde sig, och hon va bara 12!
Sen blev det desperat sen blev det kudden faktisk.


Nu ska jag boka Dirty Dancing Musical biljetter till London och Tunnelbanekort


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska byta till tre ju =)

Har jag tur blir det redan idag + ny tele =)

2008-10-08 @ 09:11:24
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0