Nu tänkte jag

Det va ju några mess från en viss**** i J mobil =hette det är Bs kompis vi messar ibland

Och tänk att det va Bs vän som det messats till på Vilda webben med.
Tänk att alla Bs tjejer blivit *dina* med, har du inte vänner så det räcker, och måste skaffa fler tjekompisar, när du har flcikvänn och familj..... som du säger till mig... men inte till dom


o vad jag ältar.......... 20 min sen e de lunch........ sen bara 4 timmar kvar.... sen bara 1 dag sen fredag=jävla helg som jag längtade till innan...................

E väll 1 t i 45min till förklaringarna börjar trilla in.............

I måndags sa j efter att ha jobbat i 10timmar att jag sover till två sen kommerJag till dig när jag vaknat hette det, du kom halv tre!!! Men kl 11,47 sitter du på facebook!!!! ser ja.........

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0