Ja nu e det ju

fredag!
I går va en INTE BRA dag
Jag tog hem Prison Break kikade på jobb=)
Slutade med att jag bokade av träningen, det blev en fika på Espresso sen Väla
Blev ett par Rönisch träningsbyxor, jättesköna Och en Puma topp.
Jonas köpte en jättefin Fredd Perry tröja svart/guld.
Dom byxorna jag har nu till vintern är xl, och trots jag tvättat 90 och tumlat blev det inte bra.

Sen blev det en tur till H&M skulle ha bas linne o thights
Blev ett rosa, lila och grått linne och svarta thights
Ett Hello Kitty Nagellack rosa m glitter.
Ina fick tre diadem och My Little Pony trosor.
Jasmine fick mössa, vantar och halsduk i samma färg.
Massa lila och silvriga armband och Hello Kitty smink och en Hello9 Kitty tröjan.


Sen blev det hem , barnen åt tacos, det fanns bara 8bröd så jag o J fick nöja oss med macaroner och köttfärs.

Sen fortsatte jag fuska det blev milkshake o popcorn och Then.She.Found.Me, skitfilm.
Sen blev det gonatt.

Idag har jag gjort ett val som jag hoppas jag inte ångrar



Min stora tjej Jasmine 11år


Kommentarer
Postat av: Anna

Där finns annars stor pack tortilla bröd lr så kan man köpa två paketer :p

2008-10-03 @ 09:16:34
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: sofie

nähä=)

Jag hade inte tänkt vi skulle ha detta idag, men barnen ville det=)

2008-10-03 @ 09:21:40
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0