Inget vettigt

Tja idag har jag nog inget vettigt att säga.
Igår blev det spinning och sen en städning hemma innan Tina kom.
Det kom även ett blomsterbud med en bucket Garbera, men nä det va inte från J....

Trots det i hans ögon va 2 mån dag och i min ingen.
Hon hade fått barnens foto det hade kommit hem kuvert med posten man skulle fylla i, men det har jag inte fått!

Idag vill jag inte va på jobb, vill bara stänga och åka o sätta mig på ett fik o bara sitta.
Ingen lust ingen motivation till något alls.

Idag ska jag och fixa busskort till Jasmine, sen ska jag till Intresport på väla det e medlemskväll där för Friskis 20%
Kan ju kika.

Ikväll blir det KI-Box sen hoppas jag att Prison Break 0406 e släppt

IMORGON E DET FREDAG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Din profilbeskrivning hade passat bra på mig också :-)

Jag är 34, har 4 barn och eget företag. Bor också i närheten av Hbg.

2008-10-02 @ 08:56:03
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0