Helgen (Lite sent)

Fredagen blev det Maxi och sen en fika på Waynes.

Lagade spairribbs och gjorde klyft potatis.

Helgens filmer kommer jag inte ens ihåg för vi stängde av 3-4 st skitdåliga.


Lördag
Jag och Hampus körde till Landskrona halv tio på barnloppis.

Det blev mycket fynd, lite byxor till Ina, Jasmine och Iza fick vars en topp.

Ina fick tvättställ, en wiewmaster, Teletubbiesbok, Nalle Puh sagobok m CD.

Hampus köpte Transformers för sina pengar.

Jag köpte lite extra som jag lagt ut på Tradera =)

När vi kom hem hade Jonas  lagat jättegod frukost och börjat städa!


Så helt obestämt blev det jättestorstädning av nedervåningen, tvätta filtar kuddar mm.

Blev jättenöjd och jätteglad.


Sen åkte vi till Plantagen Daniel hade sagt det fanns krukor m guldkant (vilket han senare kom på att dom va svarta UTAN guld)

Det blev tre rör dekorationssand som dom hade halva priset på och en burk blomglans.

Det va jättemycket rea, tycket det va ofräscht o sunkigt där.


Sen körde vi hem till Jonas och bakade äpplekaka med vaniljvisp och rensade lite i hans skåp.

På kvällen blev det Entrecote och Hasselbacks potatis.


Söndag

Jag tog tag i Tradera, hade tre stora papperspåsar, så det tog tid. Sen putsade jag fönsterna både inne och ute och planterade om till höstblommor.

Det blev fint och jag blev nöjd.

Va och solade sen lagade jag en jättegod kycklinggryta, det va färdig Hawaiimix som jag köpt och så tillsatte man ananas och kyckling.

Till det blev det ris.

Sen åkte Jonas o jobbade och jag kikade One Last Thing som jag faktiskt grät en tår till.

Jag o Jsmine åt Tarts frå USA som jag köpt på City Gross.
Jättegoda det är som små pajer som man läägger i brödrosetn så hade vi vaniljvissp till.
Hatar se film själv.

Som ni förstår fuskade jag nästan hela den veckan med så nu blev det + istället.
Men ska ta tag i det


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0