Happy Halloween

Igår blev det hem, alla kidzen hjälpe till att städa så 90 min senare va vi klara med hela huset och dom fick lite pengar och gick o handlade.

Sen åt jag o Jonas mat från Nannys på Råå det e såååååååååå gott.
Fick en present av Jonas som jag dizzade lite, en Kittymusmatta, jättegulligt, men det va inte från Sanrio dvs. inte äkta, den va i plast och på plast pnkar inte optiska möss så bra då dom ska vara tygklädda.
Men tanken som räknas.
Kikade Hard Rain = Se inte denna skitfilm som Jonas köpt.....

Jag och Jasmine låg och mös i sängen och läste skvallertidningar sen till vi somnade.

Idag e det Halloween fest på Hampus fritids, tog denna bilden i morse
Ska fika och gå i stan med Birthe lite i em sen blir det Maxi och sen James Bond.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0