Få en gratis fotobok mm

Denna gången blev det en Fotobok som jag beställde idag (325kr)
Den kommer om 2 dagar
Jag döpte den till ett år med oss, e kidzen från Nov förra året till 31 okt i år blev jättefin va inte alls som jag tänkt mig
Synd att jag har 5 fotoalbum jag sätter in bilder i annars hade jag nog gjort detta varje gång
Typ en bok om året

Har du inte blivit det innan så klicka på länken under och anmäl dig.
Jag har själv under året få provat följande varor, allt har kommit hem till mig bara att hämta ut på posten.
ALLT ÄR GRATIS.
Wrigleys Extra Pastilles
Malaco Truly
Kronfågel grillfest
GoDate.se
Lambi näsdukar
Gevalia 1853
Barilla PLUS
Philips Strykjärn
Philips Eltandborste
+ massa mer
Du får oftast en kartong med prover och 2 stora (orginalförpakningar) till dig själv.
Proverna får dina vänner och de andra behåller du.
image165

Kommentarer
Postat av: Ann

Var har du beställt fotoboken? Blev nyfiken :=)

2008-11-01 @ 19:20:56
Postat av: sofie

På fujifilm

2008-11-02 @ 20:46:09
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0