Det blev va det blev

Pga. av allt som hände igår kompade jag mig två timmar.
Åkte till stan efter att ha gått i alla butiker utan att handla tänkte jag detta blev ju billigt=)
Men in en runda på Gina och hittade en jättefin Lila Fairy topp med metallic fjärilar på för bara 99kr
Och en jätteskön tunika i sånt skönt material 249kr.
Blev nöjd.
Sen blev det hem power napp, svintrött.
Men lämna Hampus på karaten och sedan tog jag styrketräning av mage och armar innan det blev 45 min spinning.

På kvällen kom Tina kikade Gray och dom tjocka tjejerna på 3an.

Somnade inte fören 1! Vakna igen 4, sen va jag uppe 7.. e jag trött nu.....

Sitter och väntar på att kl ska bli 9 så jag kan köpa mjölk till mitt kaffe.
Ska fuska ta *lunchen* redan nu, Prison Break släpptes ju igår kväll=)



You weren't there
You never were
You weren't all
But thats not fair
I gave you life
I gave my all
You weren't there
You let me fall

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0