Cyber Massage

Så kom den efterlängtade fredagen, har längtat speciellt efter denna.
Ingen speciell anledning.

Igår blev det Panerad Torskfile, vitfiberpasta och *långmajs*
Izas läxa tvätta och lägga in tvätt
Sen blev de Ki- Box

På Ki så sa Marcus är det någon som inte har en partner så kom fram, svarade jag så J hörde, annars kan ni regga er på mötesplatsen.....
Hem (kl 21) Jasmines läxa och hänga tvätt och packa barnens väskor inför pappa helgen

Helt slut sen
Blev ett par sidor i Jena Jamesson.
Somna bums vakna en stund vid 2, kikade mobilen när jag endå va vaken va några.
Ett gonattmess från en som inte brukar skicka gonatt, svarade att jag va vaken hade lite ont o kroppen av träningen.
I morse hade det kommit *cyber massage* lite gulligt.

En lite konstig sak, jag o J har inte haft någon *vår låt* (vad har vi haft över huvudtaget)men tre dagar i rad förra veckan när han kom hit började dom spela Leona lewis-better n time igår när han hämtade mig inför träningen så spelade dom den på radion.


Idag hade J messat inatt ville bjuda på Bio får se vad det e för film först, annars tänkte jag vi kunde gått in till Knutpunkten ätit på Grafitti och sen gått till filmen och hem, så fick jag nyttig mat idag och en promenad.
Imorgon e det ju vägning, varit superduktig hela veckan, trillade in lite naturgodis när vi va på Netto, annars inget.
Jag hade ju 4 jag hade mumsat upp mig på 2 v.....

Jag har bjudit och vunnit en EYE-Toy till psp2 med så får vi se om det e roligt, det ska skickas från England.
Daniel har ju psp2an och ska chippa min rosa leksak, hoppas han har med den idag


Kommentarer
Postat av: Anna

Snart får du ju bestämma dej..

2008-10-10 @ 09:48:30
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: sofie

vad ska jag bestämma mig om...........

2008-10-10 @ 11:33:56
URL: http://bubbels.blogg.se/
Postat av: katta

vad skoj att du hitta min sida ska när jag kommer hem från jobbet kolla igenom din blogg med det lilla jag kollat så verkar du mycket trevlig

2008-10-12 @ 10:16:03
URL: http://www.metrobloggen.se/kaan

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0