Bränna bort tandkött!!

Idag skulle jag till tandläkaren för att laga min tand(3gången)
Dene tydligen skitsvår att laga, dom la en platta under min rygg bedövade 2ggr och brände bort tandkött!!!
Ni kan ju bara gissa hur det luktade och smakade.
Har svin ont nu och skulle bara vilja gå hem, bedövningen har redan släppt och såhär ont har jag ALDRIG haft.
Kunde göra ont ett par dagar sa hon eftersom dom brännt bort tandkött.
Men det gör ont i tanden med som det gjorde första gången.

Lider verkligen...

Sen igår efter duschen så hade jag vatten i örat, in med en topps, och poff satt den kvar där inne!
Vi försökte få ut den på alla möjliga sätt men dom kom säkert bara längre in.
Så om 25 min ska jag va på vårdcentralen och titta på det.
Känner mig som ett barn som stoppat en pärla i näsan.

Igår blev det solning snabbt, skitsolarie tog inget kunde lika bra varit utan.
Sedan intensivspinning sen CSI på kvällen och sen somnade jag faktiskt.

Fick inställningarna till internet och mms till mobilen så nu har jag mitt fina princesstema.

Shit vad det gör ont, önskade jag hade någon stakare tablett... detta kommer INTE gå

Kommentarer
Postat av: Sussi

Usch, tycker synd om dig, tandläkaren är det värsta som finns!

2008-10-21 @ 11:11:53
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0