Blogg som en dagbaok

Vissa saker kan va roliga att läsa vissa inte
Vissa skriver man bara för att ventilera sig själv.
Tycker lite synd om mina nära repeterar nog min ventilering med samma änme lite ofta nu...

Då va det dax igen.
Igår va det dax igen........ ingen speciellt utan bara det lilla lilla
I alla fall kom vi in och diskuterade igenom ett antal saker.....

På kvällen skrev jag bara att jag orkar snart inte mer typ.... hans dåliga ursäkter och hans dåliga *val* som han kallar det
Jag tycker det e jobbigt att hela tiden pengar näms så är det, har inge har dåligt.
Att man valde en köpelägenhet, att man inte får den sålt, att det aldrig kan bli *riktigt* vi.
Allt handlar om snart, snart
Hur länge ska jag vänta tills allt blir bra?

Detta va typ messet från i natt.

PANG
Sen under natten han jobba han han både betala lite pengar igen (2gången sen han stängde det) för att öppna sitt vilda webben konto
Och va en runda på mötesplatsen!

Ang det som varken är glömt eller förlåtet
Så hette det att jag är på Vilda för att där pratar jag med mina *killvänner*

Här är lite som är skrivit under förra månaden
till cutie82
Heeeeej...
så himla kul att de dök upp ett svar från dig.. *L*
ja... du får ordna till datorn.. =) vill ha in dig snart igen...
jo.. va me förkyld nu i veckan, sen var jag på fest i fredags.. min bror flickvän fyllde år.. inge bra om man varit dålig, men de som inte dödar härdar har man hört... annars har de varit en lugn helg... hoppas din me varit bra...
så va é du annars för en söt tjej... *ler nyfiket*
var i skåne finner man dig... ja mig har du i helsingborg...

hoppas vi hörs snart igen...

Kramar om =) /Jonas

hör gärna av dig.. *ler hoppfullt*

Kram /Jonas


Sen träffade vi en tjej på träningen, som J kännde inte pressenterade han henne för mig
Men pang så skrev han till henne på vilda

kan anmäla mig som tränings-sällskap sen när du kommer igång *L*
nä... såg de var några dagar sen du var online när ja skicka.. men hoppades ändå på svar *L* o de kom....
så japp... du får va här lite oftare... *blink*

Ha de bäst /J.

Som om han inte REDAN HAR TRÄNINGSSÄLLSKAP!!!!   OCH ANNAT sällskap!!!


gulligtjej
Henne hade han bara skrivit typ 30 meddelande till.
Detta e inte ens någon han kännt innan.

En kompis *vän*

Som då varit på samma ställe som oss


Och då svara j

jAG VA DÄR MED EN TJEJ


hur vore det att skriva att jag va där med MIN tjej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag vet vad alla tycker o tänker.

Och vet vad jag själv tycker o tänker

O idag vill jag INTE prata med någon

Vet att det jag skrev sist är *gammal (inte ens en månad)*
Men LÖGNER igen, du pratade INTE alls bara med gamla killkompisar


Kommentarer
Postat av: Anna

Han är inget att ha..tyvärr..detta trodde vi inte om j men i de lugnaste vatten...

Du förtjänar ngn bättre å de vet du om...

Man skriver inte till en massa tjejer när man har ngn..man ska vara rädd om det man har...

2008-10-08 @ 10:55:25
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0