YES Clean & Care:Ta hand om dina händer – medan du diskar

Detta läste jag om igår i min nya Topp hälsa, det ska jag köpa nästa gång jag handlar.

YES Clean & Care innehåller milda ingredienser som gör att händerna håller sig mjuka och smidiga. Med bara ett par droppar har diskhon förvandlats till ett mini-spa för händerna medan du diskar glas och tallrikar. En annars grå vardagssyssla blir en lyxig upplevelse.
Finns i:Aloe vera & gurka och Silke & orkidé.

Just nu känner jag mig ensamnast i hela världen.
Sov svin dåligt i natt jätte träningsvärk i benen och armarna, sen låg Hampus och sparkade på mig.
Upp tidigare i morse skulle på utvecklingssamtal på Hampus skola.
Tyckte jag såg systers bil när jag körde förbi Ford, och nu när jag läser hennes blogg så va det den.
På mötet va plötsligt hela fritis personalen,,,,,,,,,, redan druckigt en kopp kaffe två koffein.
Så seg och inget e som jag vill.
Blir en lång dag detta

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0