Sjukdag

Hade väll nästan gissat att det blev sjukdag idag.
Jag blev ju själv förkyld i lördags, oh idag hade jag tappat rösetn och värsta varblåsan på tungan.
Hampus och Iza låg i sängarna oh hade ont i magen.
Det va bara att ringa 2 olika skolor , två fritids och en taxi.
Bara detta tog 40 min.

Sen ut i kylan och lämna Ina, hon e med förkyld men skönt att komma från kräket, hon e ju inte sjuk så hon ligger.
Idag blev det bara tv , playstation.
Efter middagen piggnade dom till.

Och vid 5 började dom bråka om tv kanalerna, då va dom friska ansåg jag.
Så kl 18 gik dom ut i snön och åkte pulka och nu 90 min senare hör jag att dom är på ingång.
Ina har redan somnat
Ska kika färgan och CSI sen blir det gonatt.
Här är bilder från köksfönstret, det är jättemörkt nu men blixtren gör att det ser ut som dag så tog en med blixt och en utan


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0