Sanningen är den

Att få skit kastat på sig är inte så kul,

Sanningen är
Att jag vid flertalet tillfällen ljugit för m vad saker kostat , vad du gjort vem du träffat.
Nämn en gång jag bett dig ljuga för m!!!

Du sa jag aldrig frågat dig om något, jag engagerar mig aldrig....jag kan inte vänta att folk hela tiden ska ge och ge..

Men när du behövde pengar till kläder i Luxembourg, när du skulle köpa din Peak jacka när du behövde pengar för din lägenhet. Och då pratar vi 1000 lappar då gick det bra att ringa att jag kunde låna ut.

Vem va det som frågade om DU ville åka med till London, innan jag ens frågade någon annan.
Vem frågade om du ville åka med till Jonstorpsmaknad
Vem sa men har du ingen att åka till Liseberg med kan du få åka med oss
Vem va det som frågade om vi skulle åka till Köpenhamn
Vem frågade om du ville komma hem till mig på Midsommar


Det är tydligen lätt att glömma

Varje gång jag är iväg när jag ser något som e *du*  så köper jag det trots du inte fyller år utan för att jag älskar dig

I år har jag köpt en brödkorg, en förstoringsspegel, en nyckelring, ett par boxershorts och ett armand.


Sen förstår jag inte hur man kan bjuda hem någon som man tycker är konstig och hennes kille som man inte tycker om =Dubbelmoral

Sen att jag inte är lycklig för dig
SKITSNACK
Det va jag som försökte få ihop er, det va jag som berättade allt jag hörde, det va jag som tvingade jonas fråga vissa saker, det va jag som höll öron och ögon öppna och berättade ALLT för dig.

Du har många gånger undrat hur jag blivit såhär, samma sak skrev du till mig för att år sen.
Detta är vem jag är , den jag alltid varit.

Trist att hela tiden höra dig tjata samma sak tiden, önskar du vore lika lycklig som jag.

Jag är inte perfekt, men lögner det hatar jag och det va vad detta va.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är verkligen patetisk

2008-11-10 @ 11:57:54
Postat av: Jonas

Kan man ju undra vem som é... att inte våga skriva sitt namn o stå för sin kommentar ! !



Själv har ja gjort många misstag, men jag står för de.. o bygger upp murarna ja rasat !



men men... vissa tycker visst om o kasta stenar i glashusen.. ! !



Jag stöttar min Älskling ! !

2008-11-10 @ 12:25:26
Postat av: Anonym

Sorligt sorligt

2008-11-10 @ 12:46:05

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0