Quantum Of Solace

I fredags blev det en tur på stan med Birthe, vi va inne en tur på bl.a. Martinshop.se i stan, sist när jag o Jonas va där fick vi en svart diskret påse.
Denna gången fick jag och Birthe vars en blå fin bag/påse med martinshop.se tryckt över den.
Gick ju inte att missa var vi varit.
Sen blev det en fika på Espressohouse.

Va irriterad på eftermiddagen kvällen, fick ju som sagt Buzzador att göra ett fotoalbum, då jag redan va kund på Musik och Radiocity så loggades jag automatiskt in mot Helsingborg.
Dom ringde mig INNAN dom framkallat den och frågade jag förklarade om Buzzador och gav dom namnet på killen på Fujifilm som höll i det hela.
Sen ringer dom precis innan jag ska hem den va nu framkallad men jag va tvungen att hämta den! Annars va dojm tvungen att fakturera frakt!
Jag frågade om Buzzador kupongerna, tjejen svarade chefen sitter i källaren och vill INTE prata med dig, vägrar svara när jag kopplar.

Jonas kör in om och hämtar den innan han hämtar mig, när jag får se den får jag frispel, alla sidorna e satta i fel ordning!

Sen blev det Maxi handling och sedan mumsade vi Pasta Carbonara som e barnens och min favvopasta.

På kvällen kom mamma och passade då vi skulle och se James Bond Quantum Of Solace.
Den va bra för det e James Bond och mycke pengar e lagt på filmen.
Men va lite mycket Action i början och bara döda döda döda.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0