Prison Break

Blev det till ikväll=)

Sen blev det nya filmen Burn After Reading som går på bio med

George Clooney ,John Malkovich ,J.K. Simmons ,Brad Pitt
Får se när det blir den tänkte ju kika SAW V i helgen



Tog även hem Fred Claus tänkte ja kunde se med barnen

Ska ju få mitt Rosa nychippade ps2 imorgon, tagit hem massa spel
Madagascar Escape 2 Africa
Kung Fu Panda
Lego Batman
Lego Indiana Jones
Ratatouille
SpongeBob SquarePants
Mr_Bean
 till barnen ska bar lyckas bränna dom, det blir bara fel
Blev även nya Singstar Boybands vs Girlbands

I dag blir det en bara jag dag, ska fixa lite med mitt motiv jag ska måla på väggen, sen idag blir det lite jobb hemma med
Nu ska jag gå och packa klart


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0