Ont i magen

Igår blev inte alls som jag tänkt mig (när blir det de)
Blev lite damsugning, tvättning, sos familj och Desperat.
Sen sängen

Vakna ont i magen brukar jag inte ha, seg morgon men vi va på fks 4 min över 8 så..

Idag e det mycket att packa på jobb så ska väll börja direkt.

Kikat lite på Disneystore.uk tänkte beställa lite till Kidzen i julklapp, frakten e bara drygt 100lappen så slipper man den *vikten* när man flyger och ofta e sortimentet inte samma.

*svammel för mig själv*- inget kul att läsa för er vanliga dödliga=)

Ibland kan jag inte förstå folk, att hålla fast vid lögner istället för att rädda framtiden, erkänna att man gjort vissa saker.

Och jag tycker då att får man et val löser man väll detta direkt?

Inte frågar man väll om ett gulligt gonattsms.



Får kräka av mig om en av sakerna, tycker det är såååå tramsigt när man i vissa bloggar bara skriver possitiva saker, det negativa låter man bli att skriva.
Livet är så upp och ner.
Att läsa om andras problem hjälper mig klara mina egna

Det är inget speciellt egentligen men ärlighet e viktigt för mig

Fick en nalle i somras
Någon vecka efter såg jag samma nalle på ett foto tillsammans med den jag fick den ifrån.
Frågar har du gett mig en beg nalle!
Men nä han har fått (tro det eller ej samma nalle)
Jag undrar var e den- i källaren.

Nu har detta stört mig så jag bad att få se en bild på hans Nalle
Då skickar han en bild på datorn där han har fotot där han o nallen är!
Jag ville ha på nallen på hans storarumsbord
Men nä den är i källaren så e låst.
Jag undrar varför e det låst
Det e nog mina föräldrar som varit och låst i källaren i helgen.(som för info varit i hans lgh typ 2ggr på 1år o inte ens bor i närheten.)
Då jag har hans bil för min e på lagning(min nalle e i bilen)
Då behöver han plötsligt bilen.
Och efter ett tag kommer det en bild när nallen sitter på hans dator.
När jag tar bilen på kvällen är mätaren 0ställd vilket inte är något han brukar.
Jag nollställde den när jag fick bilen i måndags då jag tänkt betala för mig
Varför nollställa den igen?
Fick jag inte se hur mycket han kört, för det visade ju sig att han varit på ford under dagen!
Bad återigen att nallen skulle visas när jag fått tillbaka min bil med min nalle.
Men nä då hade man helt plötsligt kastat den, och inte i soppåsen utan ute i soptunnan!
Då han bor i villa kan man väll bara plocka upp den.
Men tänk om den e borta någon tagit den får jag till svar.

Men hallå säger ja bara hur stor e chansen att någon går in på deras tomt en tisdag kväll rotar i deras soptunna på Miatorp!

Jag hade ju(om detta e sanningen) gått hem efter jobb tagit upp Nallen messat att nu e den här, men nä sista messet va varför får jag inget gonatt sms.

Att man sjunkigt så lågt att man tagit bilen kört till Ford, nollställt mätaren för jag ej skulle se att han kört så långt, tagit ut nalle satt på lapptopen som man hade med sig , satt nallen i min bil igen och messa bilden

Att sanningen är så att man e så ful så man ger bort en nalle man fått på alla hjärtans dag av sin mamma till sin flickvän. Men att man sen inte kan stå för det utan ljuger om det hittar på mer lögner.

Jag kan ha fel och då ska jag be om ursäkt, men annars kan han ta sin nalle och ge till någon bättre behövande, kanske någon som vill ha han med då.

Har man inte ärlighet har man inget.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0