Måndag- Hata

Åhh vad jag hatar Måndagar, det är bara en enda lång väntan till Fredagen.
Idag stod klockan på tidigt, jag skulle lämna bilen på Ford kl 7.30
Så iväg med Iza och bege mig med Jonas till Ford
Där det hade blivit problem, först hade det blivit godkänt, sen nu så hade Ford tyckt att garantin för lacken hade precis gått ut!
Dom ville ej ta den.
Men hallå!!! säger jag då så lacken SKA trilla av bilen efter 2 år!!
Sjukt
I alla fall skulle han ringa dom igen annars fick dom ta hälften och Ford hälften.

Jag som tycker den nya Ford Fiestan e fin och funderade på att byta upp mig om jag inte skulle gjort taket helt plötsligt.
Dom har kju en ny färg röd/Rosa/Rost el nått =)
Ford va ju med i nya James Bond=)

Nu e det måndag på jobb och massa att göra, redan trillat in tre kartonger.

Imorgon e det möte på Hampus skola på Torsdag på Izas skola på fredag ska jag sjunka ner på en ansiktsbehandling på Bodyshop.

E det fredag nu??

Kommentarer
Postat av: Anna

Var väl ingen som missa alla bilmärkena i bond filmen, alfa, range rover,mercedes och ford hade de största å tänka sig den lilla bilen var visst en el bil, så störigt med sådana reklamer..

Om du ska ha en ny, ska du inte ha 5 dörrars??

Den liknar faktiskt min, men med 3 dörrars..http://mazda.blogsome.com/images/mazda2_02.jpg

bara att denna är lite längre baktill =)

2008-11-03 @ 09:22:12
URL: http://stargirl.webblogg.se/
Postat av: sofie

jo Om el när jag gör det blir det nog 5, men nu blev det ett jla tak istället, så får nog vänta till nästa höst..

Reklamerna va ju inte så diskreta precis=)

2008-11-03 @ 13:06:18
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0