Mamma är 33 år, väntar sitt tionde barn och är mormor!

Jag har ju länge *sen hon visste hon va gravid* följt Mama Marlies Blogg.
Det är en tjej som va 14 år och gravid och fick i juni  en lite Jamila (hon ska vara med på Outsiders om unga mammor)
Men det e nog mest för att jag e nästan lika gammal som hennes mamma.
Hennes mamma e 33 och har 9barn... helt otroligt. (Ålder 3,4,5,tvillingar 7,8,11,12,14
Men idag trodde jag att jag skulle tappa hakan när jag läste att hennes mamma är gravid igen (oplanerat) i v 31
Alltså 33 väntar barn nr 10!!!

Alltså shit var finns orken. Hennes mamma ser ju inte så sliten ut


Kommentarer
Postat av: Anna

Titta på H&M de har ngn sådan där.

2008-11-04 @ 11:15:40
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0