Lucia

Om en månad är det Lucia så mysigt, men tidig uppgång.
Brukar ju va Lucia på skolan 7... zzzzzzzzzzzz

Igår blev det en tur till Leklust när vi lämnat Hampus på karaten.
Barnen köpte vars en leksak.
Sen körde vi till Netto efter dom skulle ha söta muffinsformar, men när dom va slut.

Birthe ringde en pling när jag kom hem, hon hade börjat med något som hette forestfit, det fanns en hemsida som jag inte hittar nu bara fördet.

Tina kom 7 och hade med sig hemmabakade kanelbullar och jag gjorde Daim cappucino.

Läste lite i Emma Hambergs bok hon e sååå skön.

Hade med mig papper till förskolan, försäkringskassan har ÄNTLIGEN skickat papper om när Ina va sjuk en dag i Augusti!
Nuförtiden ska ju förskolan fylla i att dom varit hemma.
Tycker det e ganska bara att som ensamstående varit hemma 1dag på 6 månader.
Tror jag har totalt 4 dagar på ett år bara.

Träffade Sandra när vi va i danmark, pratade lite om vår glöggkväll, tänkte ha den lite tidigare i år så barnen med kan vara med. Ska bli kul

Idag e det fixa naglarna, sen e det extra karate, sen blir det nog en snabbstädning med idag

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0