Kl 15,16 pip...

Åhhh bara  43min kvar.
Måndagar e sega mycket och göra och trött efter helgen och sen karate och jag ska träna intensivspinning.
Hade någon sagt att sen ska vi och fika så hade jag varit jätteglad.

Tränar för jag måste det e INTE kul!
Jag skulle bara vilja jobba *lite* sen shoppa fixa och pula hemma och 2/3 resor om året.

Blev fil och små jordgubbs compal ( såna dom har på espresso house) massa kaffe m mjölk och läsk.
Om man endå skulle lägga upp dagar till och allt man räknar ner till så kanske det blir lite roligare, något att se fram emot hela tiden.
Idag e jag mest irriterad på massa småsaker

Hittade den nya SAW V ska ta hem den måste se den när jag sett dom andra men börjar bli lite många nu...

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0