JULSKYLLTNING I RÅÅ

Ja då va det söndag och gud va vi va effektiva, upp på vinden ner med alla stakar och slingor.

Jasmine strök julgardiner och dukar och jag satte upp dom.

Sen satte vi upp allt i storarummet, och fixade alla sladdar.

Vi han ej med allt vi skulle men nästan.

Vid fem kom barnen och det blev en tur till Råå och julskyltningen där.

Iza och Hampus mådde ej bra.

Men det blev tomten, och sedan lotter.

Iza vann en hel varukorg och en hemlig paket

Jonas van med en varukorg så vi hade tur (el dom)

Jasmine van hemligt paket, godis och julkalender.

Sen köpte jag två lussebullar, så när vi kom hem så värmde vi vaniljglöggen jag köpte på systemet (den va jättegod) och åt lussebullar oh kikade sanningens ögonblick.

Mitt i all skriker Jasmine då har Hampus kräkt ner hela badrummet , mattor, sig själv mm..

Så bara städa ...

Här kommer lite bilder på storarummet (bara bladguldet som ska dit sen)
Ugnen ska stå under målningen när allt guldet e klart




Kommentarer
Postat av: C

Vad fint det blev.

2008-12-03 @ 05:07:23
URL: http://heartsick.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0