Då va man inne

Igår blev det en liten tur till Jysk köpa sytråd mina gardiner hade kommit.
Sen blev det pasta carbonara =)
Sen en tur till Söderpunkten och Kappahl och Lindex
På Kappahl blev det ett festlinne och min svarta/silvriga scarfs som jag ville ha och en julklapp till Ina

På Lindex blev det den fina svart/lila Bh som e på Lindex reklam på Tv.Lindex Shop Online - CardiganLindex Shop Online - Båg BH
Jasmine valde en svart kofta med pälskant.

Sedan va det hem och sy hela gardinen som blev jättefin.
Bild kommer i helgen efter vi målat om.Bilden är på tyget
Kikade S.OS Familj och Desperat.
Popcornkryddorna hade kommit, jag tyckte Machmellows/choklad va jättegod men jonas tryckte caramell va godare
Sen bröt Inas förkylning ut, hon vakna och skrek var 10 min, tillslut fick hon en Ipren och somnade efter en timme

Idag skulle Hampus ta skolfoto han skulle ta fram fina kläder valde kortärmad skjorta och puma shorts=)
Det blev en ny Adidas Hood och nya Jeans, lite concealer och lite pudret på det värsta runt ögat, och en tuppkam på det.
Sen packade vi Inas ryggsäck med pannkakor, mer och leverpastejmacka.
Dom skulle på utflykt idag.

Idag tog jag en morgon promenad ut till Råå och tillbaka


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0