Åhhhhhhh vad allt e jobbigt

Vill bara skita i allt nu ingen motivering till något alls.
E sååååååå sugen på gifflar m saffran åt tre påsar förra veckan) annars e jag inte mycket för kakor.

Läste systers blogg med naturgodis åhhhhh vad jag blev sugen på det.

Just nu e livet bara skit.....vill ha tillbaka min bil så jag kan göra vad jag vill.
Måste o poste o har ingen bil och Hampus ska till karaten.
Får väll gå till posten och hoppa över Hampus karate idag.
Ska sy med Tina ingen lust till det heller.
Vill mest bara köpa en Kaffe Latte Vanilla och en machmellowkaka o gråta...............

Läste i Topphälsa om en som gått till en naturdoktor, va alltid trött hängig.
Hon hade brist på massor.
Men bara testet kostade typ 2300 och sedan medicin 1500 i 6 månader.......
Hade nog behövt gå till en sån tror det e helt fel på mig

Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Vilken fin blogg du har :)

2008-11-05 @ 12:34:23
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Nattis

Har själv inga barn så jag kan bara prata utifån min egen mamma. Hon e lika dan. Tar på sig för mycket, när man inte orkar, så skit i det! Annars går det ju ut över barnen på annat sätt, eller? Man kan radera typ hälften av alla sina "måsten" som igentligen inte är måsten. Slappna av och ta din latte, kaka och gråt!

2008-11-05 @ 14:34:13
URL: http://moveahead.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0