2008 års Glögg


Åkte till Ford hämtade min bil som skulle omlackeras pga. av att lacken lossnat.
När jag lämnade den tänkte ja höra lite försiktigt med dom om dom kunde ta o lacka om sidan med för Iza har ju dragit hela altandörren där så massa färg va av och repigt.
Men så strula det med garantin och han hade fått nej att laga den alls, så jag sa inget.
Men dom hade fixat allt framtill och på sidorna på bilden så helt nytt.
Gud vad glad jag blev

Sen förra julen åkte jag ut i slutet av November skulle köpa årets julglögg men den va ju redan slut.
Så jag körde till Systemet och köpte 2008 års glöggen som är Blåbär i år, och så blev det en flaska glögg med Vaniljsmak.
Blossa 08 Blåbär 2008
Söt, aningen kärv smak med inslag av kryddnejlika, kanel, kardemumma och blåbär.
Dufvenkrooks Amore Vanilj
Mycket söt, fruktig smak med inslag av vanilj, kryddnejlika, ingefära och pomerans.

In om Maxi blev en Amaryllis redan, man fick den för 29kr, så tog den minsta.
Hittade jättefina over knee stumpor med grått och silvermudd, tänkte till min klänning.
Ett par fina strumpor blev det med trots jag lovat mig själv att inte köpa fler fören jag använt upp dom andra.

Nu ska jag in om tobaken hämta Jasmines jultidningar sen hem och packa upp.
Lyckades bränna nya singstaret, Daniel hade med sin ps2 i dag chippat o klart, 1000kr kostade det.
Tack så mycket får man väll säga.

Ska vila lite med mår illa trött ont i huvudet av sömbrist.

Köpte aftonbladet idag, Saw V hade fått 1+ men det gissa jag nästa ska se den för man sett dom andra, men den andra jag tog som går på bio fick 4+ så den kan nog vara något.


Kommentarer
Postat av: Sussi

slumpa mig in och måste bara får säga att du hade en fin Design :D

ha en trevlig kväll =)

2008-11-08 @ 19:34:04
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0