Så trött på lögner... Marie Plosjös bröst m ben och armar?

När jag o D började prata så hade han en flickvän, som vi kan kalla Aimage395
Han berättade för mig att han idealtjej va brunhårig, kort m stora bröst.. typ
Jag undrade då hur A såg ut, han mailade då en bild (ekl läs 5) på en tjej (som var Marie Plosjö!)
Jag o Sandra bara ehh ja el hur...
Senare så tittade jag i fotoalbum hemma hos D i Vetlanda och såg då D och A på massa bilder.
Och nej han hade inte varit tillsammans med Marie, kanske om vi tar Maries ena bröst och sätter ben armar och en kort frisyr på det så har vi A.
Så tramsigt att ljuga om något sådan vid 34års ålder...
Men men
Nu har han ju träffat en ny som han kallar K, jag har undrat hur K ser ut.
Då kom vid ett tillfälle en liten liten mobilbild på K,
Igår hade D bloggat och hade då även fotat K.
Men suck...tror ni tjejen på denna bild var samma som på mobilbilden = NEJ!
Suck, suck och åter suck.
Och varför bryr jag mig... hade hoppats att vi kunde vara vänner lite på varandra men är man mytoman så är man.
Jag är så trött på alla dessa lögner............
Stanna hos K och låt mig vara.......


En annan lögn..
D hade köpt varor i ett varuhus 15mil hemifrån, varför undrade jag? Är det till *ditt* företag som du stulit från mig.
D     - Svar nä jag hade tänkt sälja det själv och tjäna lite extra
Jag - El hur då säljer du ju samma som mig och konkurerar fortfarande!
D      -Ehh nä tänkte du kunde sälja det så kunde vi dela pengarna.
Jag   -Ja el hur
Jag  -Var har du sakerna om du inte har dom på *nya företaget*
D     - Dom är i förrådet
Jag  -Men där har jag varit
D     -Men inte i det förrådet i ett annat, jag tar med det ner till dig.
Efter  tre besök utan påsar frågade jag, men då har han kört 15 mil*2= 30mil och lämnat varorna och fått ett tillgodokvitto men det kan ja få!
Jag  - Ok då tar jag det
Men inget kvitto kommer så jag frågar igen, vart kvittot är.
D-    Det har min pappa ( som ALDRIG handlat eller skulle få för sig att handla i denna butik) köpt av D!
Nu pratar vi om 4000!

Sanning??????????????
Sa till D sist att jag får nog snart välja då jag är trött på allt,och valet blir nog inte så svårt..
Utan ärlighet har man inget.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Förstår o håller me dig..... !
Stöttar dig fullt ut. Finns vi din sida =)

2008-03-09 @ 18:18:56

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0