Jag på You Tube?


image418

I går Söndag va vi ju tvungen att hitta på något , komma ut.

Blev Lödde, Jonas köpte lite nya tröjor (jätte fanfar ;)  )

Själv blev jag tvungen att köpa byxor till Ina (Blev randiga bamse som matchande tröjan jag köpte i förrgår)

Vi stod och tittade på PS2 spel, Ina sa jag e kissig, kissa då svarade jag...

Och det gjorde hon på golvet!!!

Hon e van att gå utan blöja hemma så hon s

Länger av den själv när jag ta på den.

Iza köpte ett PS2 spel för sina för sina födelsepengar Gustav, och Hampus ett Tom & Jerry.

Jonas hittade ett som liknar Track en Field som jag älskade när det fans p gamla Nintendo så det köpte jag.

Åt o kikade film på kvällen med kidzen. På kvällen sa jag till Jonas att när du endån e uppe tidigt varje mogon kan du ju göra frukost, så japp jag vaknade till dukat bord i dag.

Jättetack- gulligt.

Va och solade träffade Helene, det va längesedan.

Har haft lite Sofietid nu, rakat benen, gjort inpackning, filat fötterna färgat fransarna, blev myskläder nu för jag ska inte ut idag.

Hittade klippen min syster lagt ut på You Tube, inte set dom där innan men här e dom=)

http://www.youtube.com/watch?v=2ujwg2uWAVM

http://www.youtube.com/watch?v=UtyBIQ32cg4


I morgon e det back to Basic igen och slut med godiset, och nu ska jag sätta fart o va duktig kan ju om jag vill, och mår lite bättre nu inte lika trött.

Fått tid till sjukhuset nu i al fall ska sitta med dropp i 90 min sen göra någon hormonbelastning, kunde var fel på det.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0