Happy Påsk..........

image409
Idag har Iza och Ina påskfest på sina förskolor.
Virriga jag hade glömt bort det och hade ställt klockan tidigare då jag skulle på utvecklingssamtal med Jasmine 7.45!
När alla väl var nere och klara halv såg jag det på kalendern! Bara upp igen sminka måla och klä ut.
Få vad jag mådde i morse, la mig halv tio igår o somnade bums, sov hela natten.
Men när jag vaknade så ni vet den saken som hänger i mitten bak vid tungan den var så stor, tjock och svullen och låg på tungan!!!
Ska försöka bli klar på jobb idag för i morgon ska jag va på Bup 10o sen sluta kl 14 och sen ska jag vara LEDIG till tisdag har set så fram emot det.
Har ej bestämt något alls faktiskt, middag hos mamma på Långfredagen då även Iza fyller 7.

SÅRAR
Vad som sårar mig mest är saker som gör mina barn ledsna.
Min lille kille har fått ett schack som han älskar och det tar 15-20 min att spela.
Han frågade D när han va här men nä han han inte....sen.. Hampus sa jag kan ju packa upp det så e det klart kan vi spela i morgon. Men morgondagen kom och gick och Hampus frågade men nää ingen tid fans.
Jag såg besvikelsen i hans ögon, 20 min tar det kunde man inte offrat det, han hade blivit så glad.

Kan fortsätta på detta ämnet, det finns ju andra som lovat  t.ex. julklappar( som tur sa jag inget till kidzen)
Nu e det 19 mars o nej inga julklappar har kommit än.
Det är även lovat sovisar, hockeymatcher och bio.....
Lova ALDRIG ett barn något som inte kommer att hända inom en SNAR framtid.
Barn har ingen tidsuppfattning och dom blir sårade.

I kväll e det Karate och jag ska köra ner om stan o hämta upp Nicolas, Emilia och Birthe så dom ska följa med, detta vet inte Hampus än men tror att han blir jätteglad.
image410
Beställde kläder igår.
Det blev en beställning från La Redoute skorna kostade bara 159kr och tunikan 149! Riktiga fynd, sen har Daniel lovat mig ett nytt set träningskläder då de två jag har är 5 år gamla, så det blev dena toppen och byxan tyckte det va fräckt, räderna framtill på byxan och en slits på tröjan
Tunika
Byxa Adidas
Topp Adidas
Sandaletter
image411
Sen va jag bara tvungen att göra en beställning på H&M
Mina favvo byxer från Veromoda fans i senaste kstalogen beställde två par bara 149kr st, kommer inte förens i slutet av Maj tyvärr.
Det blev lite till när jag endån beställde.
Man fick en topp för 79 om man va faktura kund. Sen fick man Linne+ Byxa gratis om man beställde denna veckan.
Blev lite till barnen med som vanligt.
Fjärilstunika till alla tre tjejerna tycker det e fint när dom har samma.
Tights & Klänning samma till Ina & Iza och ett par shorts till Hampus.

Fick denna fina tröja av Daniel i påskpresent (Peak förståss)
image413

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du umgås med en sådan som D när han sårar dina barn???????? och inte bara dom utan även dig.

2008-03-19 @ 12:13:14
Postat av: nettan

Glad Påsk!Hoppas den blir bra själv jobbar jag hela påsken!!
kram nettan

2008-03-20 @ 09:25:58

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0