Blovprov- 6st

image391I morse va det då äntligen dags, bara så jla trist att det alltid ska ta sån lång tid där.
1 timmes väntetid, sex rör blev det totalt så nu får jag väll vänta och se , och hoppas att han ringer nästa vecka.
Nästa vecka är det fullt upp tisdagen e ju bara åhhhh, e utvecklingssamtal med Jasmines fröken kl 10, kl 12 återgivning av Hampus BECK test, kl 14 Tandläkaren med Jasmine, kl 15 ska Soc göra ett hembesök.
Sovit skit i natt, haft mardrömmar om att Daniels vän va och gjorde inbrott och tog alla mina saker och sen skulle jag försöka ta tillbaka.
Detta påverkar mig fortfarande jättmycket psykiskt och va nog starten till *min problem* som nu blivit så stora att jag inte själv kan reda ut det.'
Har blivit lovad att det *ska jag fixa* men 6 mån har gått och INGET hänt... så ser dåligt ut.
I kväll ska Tina komma vi ska äta lite och prata, jag ska sätta in lite foto, fick en hel hög igår igen med posten.
Hoppas jag kommer ifatt snart.
image392
Fick två provpåsar av denna igår på hm. Den var jättegod, men bara om man blanda, typ en lakris och en annan. Ska nog köpa mig en påse.
Va nyss inne på Söderhallen och handlade och såg att mina favouriter kommit in, de krispiga påskäggen.
Köpte inga än för då hade jag väll mumsat upp dom.
Den hm jag va på skulle stänga hade 70% bblev ett par byxor till Ina till nästa höst och lite gummiband

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0