Strandad val

Min hjärna och jag är i ständig kamp just nu.
Vraför är det på sommaren när man villö vara smal som man äter som mest..
Hade två veckor semester och åt hela tiden typ, och det får man väll när man e ledig.
Men sen fortsatte det i fredags, lördag och söndag.
Nu e det nyttiga måndagen och träningen  (som jag inte känner för) är inbokad.
Sen kommer tisdagen och vi åker till skara på semester och är onyttiga tis ons tors.. e det då lönt att va nyttig fredag när det e dax igen lördag .
Ett stort suck
Men sen får jag nog vara hypernyttig 2 veckor sen kommer min enda barnledighet i sommar där alla barnen är borta i två veckor, och då är det hbg festivalen och sedan åker vi till bulgarien och då e jag inte nyttig.
Känner mig som hon på bilden=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken härlig blogg du har! Fastnade direkt. :)

2008-07-03 @ 19:57:11
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Har en ny banner, lägg gärna in den =)

Den finns tyvärr inte direktlänkad utan du får spara ner bilden och stoppa in =)

2008-07-04 @ 20:57:08
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0