Söndagen/Måndagen

Söndag

Jonas kl ringde halv 10 tänkte skönt det inte e jag som ska upp. Och vi som slängt confetti i hela lokalen=) Jag vaknade och gick upp kl 13 åt några pannkakor och la mig på soffan.

Jonas kom sen på em, och vi låg i sängen fram till 17, sen lagade jag mat till kidzen och vi åt lite rester.

Kikade på en B film på kvällen..

Skulle sova tidigt blev halv 12.

Måndag

Shit va trött jag va, Jonas valde att sova hos mig trots att han inte skulle till jobb förens kl 22.

Åkte och jobba, hem äta soppa, sen körde vi till stranden, barnen badade  jag och jonas gick och kikade på Dennis båt och var jonas båt skulle ligga. Sen va det karate och diplomdax, va faktiskt kul för en gångs skull. Hampus va jättenöjd ska få gult bälte nu

Sen kikade jag på csi el skulle men då messar barnens pappa att han kanske ej kan komma och hämta barnen då han har ont i ryggen.

Det är väll helt ok men då skriver man väll, men jag tar dom en helg extr i sommar då eller några dagar extra men när

Jag hämtar dom när domslutar skolan punkt slut.

Sen urarta det men jag höll mig för en gångs skulle utanför sandlådan, han skrev jag varit otrogen, och berättade att killen jag träffat en gång när han bode där ville ha sex inte jag så jag åkte hem.

Men nä det va inte han utan Daniel! Shit alltså jag svarade inte ens, Daniel träffade jag ju inte irl förens efter rickard fluttat ut!

Sen hetter täpp till din kärft, köp glasögon, skit ner dig.

Och dessa ord kommer från en 34åring 4barnspappa......

Suck va trött jag blev
Och nu e kl 8,41 och lika trött=)
Kommer nog ett depp inlägg sen under dagen känner att jag måste skriva av mig lite för mig själv


Kommentarer
Postat av: Rögla

Oj oj oj som en vanlig dag här hemma blir anklagad för saker man inte gjort.Men så är de ibland i en liten by :P Tur man ska till stora stan Helsningsborg och mindre stad Landskrona på torsdag

2008-06-03 @ 09:55:25
URL: http://www.pga.nu

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0