Inget kul men

Idag har jag jobbat som en iddi, va och pratade med Inas förskola som blev förvånad att jag dök upp.
Fick förklara för dom att pappan skickat ett sms för två dagar sedan att han *ställer in* två veckor i sommar.
2dagar innan man ska komma!!! Iddi
Jag behöver med jobba kan ej vara ledig bara för jag e barnledig, då kan jag ju ej ha semester MED barnen sen.
Men nä det e så lätt för dom, det är bara att inte hämta.
Sagt att i nästa liv ska jag adoptera själv, då e det mina barn och när vägarna delar sig tar jag mina han sina.

Det har ju även hänt lite mindre trevliga saker, den ena förvånar mig inte men den andra gör.
Men möte om detta imorgon och hoppas vi löser det så vi kan ha en lugn skön sommar.

Jobbade som en iddi idag kom jätteleverans Kitty till jobb och jag ska ha sem två veckor nu och va tvungen att fota och ut med allt på hemsidan.
Kl 14,26...obs 14,26 hade Ina tid till tandläkaren.
Hon va duktig lite rädd med en tår i ögat öppnade hon munnen och fina tänder.
Hon fick en penna.
Sen köpte vi kakor som hon valde och följde med till jobb dit syster och moster Anna skulle komma.
Sen blev det posten mat och leka med dockan
Nu kikar hon teletubbies i sin säng, ska snart försöka stänga den.
Själv har jag nyss jobbat klart och duschat.
Ska dra mig mot sängen

Bilden är på Ina som fick va modell för en princesskrona jag ska sälja

Imorgon är det väla och Maxi och jobbiga mötet men annars ska jag och Ina bara glida runt o *musa* som hon säger

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon e så otroligt söt den ungen, står där med sitt leende på läpparna och visade sin fiina penna å goda kakor hehe, kan man önska en sådan som hon när det e min tur?

2008-06-13 @ 08:25:11
URL: http://stargirl.webblogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0