Grattis till bröllopet..El not?

Tja smset som *kom* el som j skickade , du svarade ej för det va ej seriöst.... Ehhh nä knappast.

Tja vill vi gratulera..

Då ni lagt ut bilden på HD är den offentlig och jag kan låna den.

Och att jag inte tycker om att prata att jag hellre mailar bloggar eller messar.

Tja det e jag och det står jag för.

Men känner att det fru V skrev i sin tja det e väll sant allt förutom att jag ALDRIG försökt förstöra hennes förhållande.

Däremot har jag stöttat henne när hon ganska många gånger velat bryta upp för sin man som hon va *rädd* för.

Om det  är att förstöra ja då är det de jag gjort.

Att ni gift er är ett rent skämt ( vi visste ju um att de strax skulle hända då din man skrivit det på facebook) , tyvärr måste jag säga men det är ert liv, ni har ju det bra i sängen som små kaninen, hört talas om belgisk?

Skönt för dig som ej fått sex på två år av din man, min åsikt är väll den att har man under två års tid brötit en förlovning, gråtit över andra killar förlovat om sig fortsatt ragga , söka tröst på nätet. Sagt till sin bästa väns kille att man älskar han då e det INTE läge att gifta sig i mina ögon.

Det *löser* inget... hur mycket man än vill



Ang att jag gått bakom ryggen, så svar nej, mitt x Daniel kände till mina killar som jag träffade

Och att jag hade sex med tre st, tja inget jag hymlat om el nekar till, vi lever på 2000-talet det va samma tre hela tiden varav den ena 3ggr under ett helt år. Jag e en kvinna och vet vad jag vill och att du måste klanka ner på mig för jag hade sex m tre och ingen ville ha dig inte3 ens din pojkvän, sambo mannen du var nyförlovad med ville ligga med dig... vad kallas det bitter?

Jag var snäll och lät Daniel bo kvar i 6mån då han inte hade någonstans att bo kvar. Så jag gick varken bakom ryggen eller hymlade, jag visade tom bilder på killarna jag träffade.

Att du lägger ut mitt sexliv i din blogg, tja jag står för det och kan svara i alla fall.


Nästa sak, att J skulle på dejt och inte våga berätta det för mig, va väll av omtanke då han visste vad jag tyckte och vi lovat att ej kasta i ansiktet om vi träffade andra.

Som sagt va jag och j INTE tillsammans utan båda fick göra vad vi ville.

Att Js vän tagit ett nakenfoto på mig från js mobil, jag e inte förvånad då jag vet att hans mobil alltid vandrar runt på fester, och jag föddes naken, skäms ej för min kropp och snodde han det tyckte han väll att jag såg bra ut  och får han ut något av det så varsågod och njut.

Att jag dragit in dina barn, det gjorde jag inte, däremot drog du in mina i ett mail till j och din man la ut det på min blogg sen!

Då klargjorde jag bara att ge fan i mina barn, när du sagt att din man inte tycker om dina. Så NEJ det va INTE jag som började

VARFÖR skulle jag ens ringa din och fråga vad som va sant?

Jag har läst dina mail till Jonas där du berättar dina känslor för honom och att du ÄLSKAR honom, så NEJ jag behövde INTE höra vad som va sant och inte om allt annat det räckte

Vissa saker är INTE OK.

Att E ringde till J va detta konstigt nej, jag har ip och din mans inlägg kvar där han anklagar folk för saker= förtal, vilket en dag kan leda till en polisanmälning

Jag tänker ej svara för J, T ,E s saker utan har bara svarat på mitt egna.

Ganska ironiskt att du inte set oss på länge och att på DIN LYCKLIGASTE DAG I DITT LIV så ser du oss, tur vi fick va med då.

Tja det blev ett långt inlägg, och nä det va knappast glömt och jag önskar DIG inte lycka till, som sagt det finna saker man kan förlåta men inte allt, och din man vet inte ALLT


Blev det en silverring nu med precis som förlovningsringen?

Men håller det ej denna gången med va det kanske billigast så...


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, det var hårda ord...

2008-06-28 @ 23:44:26

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0