Avstämmning...

Idag va vi en tripp på väla, jag köpte Puma Fredrik Ljungberg tröjor till dom strora Kidzen och Puma Sverige shorts.
Sen blev det nya cidern och en annan sommarcider.
Ina hittade *klacka princess skor* som hon kallade dom på H&M , rosa glittriga så dom blev det med.

Sen en fika med Kaffe latte med hallon och vit choklad och en jordgubb/vaniljmuffins.
Va för mätt efter frukosten för att fikan skulle vara jättegod, men den va god.

Sen blev det en tur till det jobbiga mötet, fick ju ta med Ina dit, men det löste sig smidigt och bra.
Sen körde vi till Maxi va så slut efter mötet, tog självscanning tror ni inte det blev avstämmning!
Hittade centers nya choklad Jordgubb, chilli och Lime det tyckte jag var gott.

Hem vila 30min kom på jag glömde köpa kyckling och majsbrödsom jag tänkt äta ikväll, bort till Ican och nä ingen grillad bara färsk.
Fick köpa mig två choklad till (har ju semester)
Skulle snabba mig hem o grilla va svin hungrig, träffade jag kusinens mamma som skulle berätta om hennes barn deras liv sitt liv farmors liv och höra om våra liv...

Nu har jag ätit i alla fall och ska städa och sen ta lite tradera foto.
Jonas kommer vid 22 ska kika Irene Huss - Glasdjävulen







Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag skall se Camilla Läckbergs Glasprinsessan undrar om den är lika bra som den du skall se ha ha

2008-06-13 @ 19:45:43
Postat av: erica

åhh va fint me det dä rsom faller ner från sidan!Vart kan man få tag i sånt?!

2008-06-13 @ 23:19:44
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0