What a morning

image261
Vaknade i morse av min mobil (som jag för säkerhets skull ställer på 20min efter den nya Philips klockan)
Då hade *någon* = läs Hampus, skruvat ner volymen på lampan så den sken men det gör den ju 30 min innan så jag tittade ej på den, men den ringde ej!
Stress = ont i huvudet.
Well, well 10 över 8 va ja på gymmet i al fall.
Nu har jag varit duktig i över 1 v, inne på dag 7 nu.
I går gjorde jag nog inget kändes det som.
Hampus fröken ringde igår så det blev en tur till vårdcentralen med igår, han hade någon allergisk reaktion på *något* flammig över båda låren.
Fick allergitabletter.
Jasmine, Hampus och Iza blev storasystrar och storebror igen, då R och han tjej fick sitt första gemensamma barn.
Den 7 kl 19,05 kom deras lilla kille som dom väntat på.
Just nu blir jag irri på allt, men saker som stör mig är folk som inte håller vad dom lovat.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0