Timberland stövlar

image267I dag vart jag o Daniel i Ullared, jag köpte lite ljus, dukar, ett helt flak majs och ett flak Pepsi max.
Jasmine fick ett Bratz spel hon önskat sig.
Innan vi körde hem så sprang jag in i Skoshoppen, där säljer dom bl.a.  Timberland.
Hittade dessa stövlar som kostade 1499 och nu 800.
Jag har ju problem att hitta stövlar som passar mina vader.
Men dessa e det dragkedja på insidan och ett litet kardborreband på utsidan.
Sen måste jag ju ha platta stövlar minsta lilla klack så snubblar jag.
Tänk nästa höst när jag e normal igen och kanske tom kan slinka i en kjol och mina stövlar till det.
Tack Daniel som köpte dom till mig för jag tyckte dom va dyra=)
Sen va jag på BVC med Ina hon är nu 2år och 5 mån och hon var 86cm lång och 12,5kilo.
Sen va jag nere och tränade.
Städat och nu åkte även granen ut.
Det e en syn.
Jag binder den bak på dragkroken på bilen och kör bort med den släpandes efter bilen till *grandumpningsplatsen*
Nu ska jag duscha och kika film .
I morgon e det väga mig dagen och äta allt jag kan dagen, sen ska vi köra till Göteborg och shoppa och sova där och kika på Disney on Ice på söndag.
Vi hörs  /Kramizar


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0