Snor på Smikborsten

image327

Kl 2 i natt skrek Ina och kokade fick medicin och öppnade fönstret och sen somnade hon om.
7 gick barnen upp och alla smög runt för att låta henne sova.
I går när pappa var här sov hon till 10.
10 över 8 smög ja upp i sängen igen tänkte kan jag sova lite extra jag med.
Men halv 9 vaknade Ina, sen ringde försäkringsbolaget, sen ringde Bup.
Sen gick vi upp, Ina ska ju göra som jag så när jag sminkade mig skulle hon, och jag glömde bort att snoret rinner på henne och så sminkade hon sig!
Najz...
Vi gick och köpte bullar och postade några paket.
Jag ska nog passa på att ta en paus dag jag med o jobba hemifrån, pausa från träningen med.
Ska fixa lite m Jonas blogg fått lite bilder han vill ha, sen har jag fått ett betalt uppdrag att göra en webbshopp så det tänkte jag fixa med under min barnlediga helg.
Satt o läste Hennes i morse och såg att Urban Oufitters säljer ett läppsyl för 220kr i form av en bakelse.
Bara skrattade detta läppsyl har jag med beställt hem, men hmm dom har lagt på flera 100%


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0