Shit Pomfritt


image242
Va nere på Friskis i morse och skulle lösa träningskort.
Dom hade bytt kortsystem, så jag va tvungen att få ett nytt träningskort. Då skulle dom ta ett foto på mig bums!
Hm ni kan ju bara gissa hur det såg ut.
Nyss vaknat, osminkad, håret i en totte och träningskläder.
Och 700 för en månad.
Snyft suck.
Men ja en timme senare så va det klart och skönt att ha gjort.
image243
Va ute på Ikea och köpte en ny spöklampa till Ina.
Sen hjälpte Jasmine mig att inventera, det e det tråkigaste som finns, och då e de tom roligare att städa o träna.
Kommer att ta flera dagar .. suck igen.
Men nu ohhhhhhhh vad godissuget e på väg.
El nästan vad som helst.
image244
Har *ätit*mina shaker i dag , köpte ju en OBH Nordica  Frutti Rosa=) där jag mixar Banan/mjölk b.l.a och fram till nu så gick det bra.
Men jobbigt på kvällen.
O vilken ångest jag hade i morse när jag lämnade Ina, det var sammanslagning.
Och inte en enda fröken från hennes förskola!
Jättedåligt, men jag lämnade henne.
Men när jag hämtade henne berättade dom att hon börjat gråta lite senare och inte slutat!
Så hon hade fått gått bort till sin vanliga förskola (där de tydligen var de vanliga fröknarna) och vara där själv äta och sova.
Och nu ska jag behöva lämna henne där 2 dagar till och veta att hon blir så ledsen.
H&M nya sommarkatalog kom idag så det blir väll att kika i den i kväll.
Känns lite tidigt...
Vägde föresten mig i morse och 15,4 kilo är det som ska bort... minst helst 18,4...
Det e väll Juni snart!!
På karamellkungen kan man ladda upp en bild och omvandla till *godis* och vinna godis
Rösta gärna på min bild.
Sök på Sun, rösta på den 1a bilden den andra blev fel.


image241

Kommentarer
Postat av: Anna

Samma mixer som jag =)
Går du ner så mkt så får vi ta fram förstoringsglaset...

2008-01-02 @ 19:31:03
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: The Cheif

http://www.oasenfondue.se/

Mums va gott på lördag.

2008-01-02 @ 20:57:42
Postat av: Anna

Du skrev en gång du gjort kesobullar med citron?
Kan jag inte få receptet..antingen om du skriver det här lr skickar det i ett mail...

2008-01-03 @ 11:17:34
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sofie

Japp ska ta md och scanna in det i morgon

2008-01-03 @ 11:34:34
URL: http://bubbels.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0