O se de snöar..

image252Måste ju bara visa att det faktiskt snöar här i Helsingborg.
Riligt att fota snön det blir små vita prickar=)
Det va mörkt när vi kom hem men lite syns det.
Så skönt det är att träna på morgonen, el nä men att ha det gjort nu på kvällen.
Nu har jag hittat alla *mina* maskiner.
Jag går 30min ca 3km .
Sen Tränar jag utsidan av benen och insidan. (Två olika maskiner)
Sen armarna ovansidan och undersidan (Två olika maskiner)
Och magen nedre, övre och sidomusklerna (Tre olika maskiner)
I morgon ska jag skriva upp vikterna med.
Tänkte ta med kidzen på söndag, dom har nytt stort barnrum.
Vi får se hur det går.
Hade tänkt träna 6 dagar vila en.
I dag blev vi klara med inventeringen, el räkningen i alla fall.
Nu ska bara alla siffror in i Excel arket och sedan i e-butiken med.
Sen ska allt räknas samman.
Suck..suck..och suck..
J ska komma med en sallad sen så ska vi kika en film så jag får en paus från alla siffror.


Kommentarer
Postat av: Anonym

3+3 = 6 jag vet jag inte kan räkna till mer .Men räkna gärna med de ;)

2008-01-03 @ 23:25:49
Postat av: Janne

50+19= är bättre

2008-01-04 @ 16:02:33

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0