Nu kan ja andas ut

image312Varit orolig för mitt badrum att det ska bli jättedyrt.
Nu va dom där från Villa någonting och mätte, och det e bara precis runt brunnen.
Han va på min ide att ta bort mattan där byta skiva och svetsa ihop med en ny.
Han tyckte som jag att det kunde man nog fixa med en *man kännde* för mindre än självrisken.
Så nu får jag höra när försäkringsbolaget ringer.
    ALTERNATIV
1. Försäkringsbolaget betalar villa shohejsen och borttagningen (Om detta blir mer än 3000 som är min självrisk)
Och jag betalar han jag känner som lägger duit det nya.
2. Jag betalar han jag känner för allt + villa shohejsen som va här då det endån inte överstiger 3000.

Får höra vad som är mest lönsamt.
Han sa att jag skulle byta klämmringen under badkaret med för den var med lös, men ingen fukt.
Och jag vet att den i tvättstugan är lös med men ingen fukt så ska byta alla.

Sen fy detta är nog min konstigaste månad, alla blodprov är nu bra men jag är så seg å seg och vikten står som en betongklump!
Jag orkade ej träna idag och gick hem o la mig, somna bums.
Nu har jag världens ångest.
Antingen om jag tränar ikväll eller cyklar hemma till gynning.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0