Nu e julsakerna ute

I fredags så var jag o shoppade på Maxi som vanligt sen kom J och vi åt sallad och kikade en film. På lördag morgonen kom D med Bullar (gamla). Sen storstädade vi huset och ut med nästan alla julsakerna. Granen och allt som lyser e kvar för det e mysigt. Men va så trött på rött och jul...
Fick lite presenter av D från hans *skrivbordslåda* som nu även slår in dom ;)
image254
Bla en HD som jag ska spara barnens filmer, en hållare att ha mobilen i på armen när man tränar som jag önskat mig.
Och tro det el ej men han hade KÖPT en cd, har letat efter BodyWork 7 men ej lyckats laddat ner den, ska ha den när jag tränar.
Sen hade han  i fredags kört 40min (Växjö-Helsingborg- Växjö)  för en sak som jag (behöver som va sönder) men affären va stängd på lördagen då han skulle komma. Så *iddin* åkte 40mil köpte den och hem igen.
Han messade i fredags och ville äta sallad men det ville inte jag för jag skulle träffa J, då blev han sur.
Nu fattar jag ju han va ju i stan *S*, men ville inte avslöja sig.
image253
Sen på kvällen var vi som det va bestämt på Oasen och åt Fondue allihop =jättegott
Vi åt den nya fonduen som var
Orientalisk Fondue Bombay....

Strimlad färsk fläkfilè och kycklíngfilè somdoppas i kryddig buljong.

8 tillbehör: jordnötsås, banansås,

hot mango chut- ney, lime och ingefärssås,

mangocurrysås,

sås

bombay,

mandariner och

jordnötter.


Och Toblerone till efterätt.

Tobleronefondue
marshmallows, bananer,

maränger, ananas, päron, persikor och

kex i smält Tobleronechoklad smaksatt

med grädde, Cognac och Cointreu.

Serveras med vaniljglass.


Det hela slutade på 1500.
Tack så mycket, kidzen va jätteglada.
Sen när vi kom hem vid 20 så var det massa snö och snöade.
Det är ju inte ofta vi har det här, så kidzen tog på kläderna och va ute till 22.
image255
Sen hem o kika en film
Waitress = sådär
I dag söndag var snön borta... och skitväder.
Jag lurade med mig D att träna, vilket han trodde skulle vara ( a Peace of cake) men det va jobbigare än han trodde *S*
Men som sagt jag har både tränat och solat i dag.
Och nästan gjort klart inventeringen.
3 a4 kvar som jag ska göra i morgon.
I morgon ska jag vara o träna kl 8!!
Det e jätteskönt faktiskt.
Ingen större ide att väga sig då det bara gått tre dagar, min vägdag e lördagen innan jag börjar mumsa.
Det var endast -0,2 kilo.
Rapport kommer att komma varje Lördag.
Fick ett erbjudande som jag ska fundera på.
Nu e mina bröst stora o fina och jag e nöjd med dom men vet att när mina 15 kilo e borta så även brösten.
Men fick som sagt ett erbjudande att få halva betalda.
Ska fundera på det....
Vet ni hur svårt det är att hinna med att äta allt man vill en lördag.
Jag han inte ens med hälften....
Nu ska snart J komma och vi ska laga en sallad.


Kommentarer
Postat av: Rögla

Sofie du har väll inte funderingar på inplantat?Hur ska de gå till. Jag vill ju känna skillnaden först! först utan inplantat *skrattar* sedan med om du nu gör de. fast jag tycker du ska låta bli ;)

2008-01-06 @ 17:38:37

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0