Min lilla Riddare

image318I morse hade jag o Hampus ett tvist.
Hampus ville smyga med sig en skateboard till skolan jag sa nej.
Men andra cyklar, ja men inte på skolgården.
Då skulle Hampus ej gå till skolan.
Jag sa du får gå var du vill men ut härifrån för jag ska gå nu.
Då blev han jättearg.
Nu ringde skolan, när Hampus bestämt sig för något så kämpar han för det intill de sista.
Nu hade han fått för sig att ej lämna grupprummet på skolan, han skulle stanna där tills han tjänade pengar och kunde bo själv för han hade ingenstans att bo.
Han kastade saker och slåss när han blir arg
Jag fick komma dit, efter en diskussion så följde han demonstrativt med.
Efter en längre pratstund på skolgården fick ja en kram och han gick till fritds.



I går jobbade jag till kl 1 på natten, och i morse svintrött.
Va på BUP på möte kl 9, i 90min (man e bokad på 60).
Vi pratade om soc. insatts med avlastning, assistent i skolan och ansökan till resursskolan, beck testet han hade fått genomgått i skolan.
Va o köpte kattsand sen i stan, köpte B sand sist jag handlade i brist på tid.
image319
Men köpte nu det bästa Ever Clean, det är verkligen stor skillnad.
Va inne om på Allfrukt, ska köpa frukt där i fortsättningen, den e lika fräsch o billig som på torget, tycker om deras frukter o grönsaker.
Skulle tränat sen men allt drog över tiden så jag tog Maxi så va det med gjort.
Nu e ja på jobb en timme till sen blir det träning och hem o städa .
Ska vara klar vid 6 Jonas ska komma o kika en fil, han kör till sälen i natt så då ska jag nog passa på att sova tidigt.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0