Långt ner i halsen...

image299Hm va bara tvungen att skriva det, lät så skumt igår.
Jag o Jonas hade ätit middag och han satt ner , så när jag stod framför honom och han sa något så kom mitt långa halsband rakt in i hans mun, så sa jag nu fick du det långt ner i halsen.
Roligare än så va det ej.
Jag sov till halv 11 i lördags och fixade lite m bloggen sen.
Sen va jag o Tina på Väla.
Och vad skönt att gå där utan barn.
Det blev ganska mycket shoppat.
Fikade med, och vet ni vad.
Månadens latte va Cappucino med vit choklad o grädde!!!
Fy vad mumsigt det va.
Jag köpte lite pyssel till barnen på Panduro.
Sen på Stadium blev det en topp till mig, en Peak tröja till Hampe, Puma shorts dom lila *äntligen* till Jasmine, en Puma mys dress till Ina.
På Vero Moda köpte jag ett par mjuka jeans (älskar dom) en topp och en Kofta.
Sen lurade Tina in mig på Camilla dom sålde Bag Lady där.
Och köpte ett halsband och ett matchande armband där.
In i blomsteraffären och köpte ny blomma till fönstret och en Garbara till mig själv.
Jättenöjd i alla fall.
På kvällen kom Jonas och vi åt Fondue och kikade
The Bucket List = Konstig film men bra.
image300
image301
Sen skulle ja ta en bild när jag hade kläderna på mig = blev mindre bra
image302


Kommentarer
Postat av: Rögla

vart väll bra de där! men vad sägs om ta utan klädder då ? ! jag tittar iallfall *ler*

2008-01-23 @ 20:43:53

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0