Klara färdiga handla

I England är det numera möjligt att kombinera matinköp med träning.

image316

Det är butikskedjan Tesco som kommit på iden med så kallade "Trim Trolleys" - kund vagnar med ställbart motstånd och kaloriräknare=)
Jag hade i alla fall tagit en sådan om valet hade funnits=)


Igår var jag o Hampus på DHL och skulle hämta en leverans i ösregn, och jättekartongen kom ut.
Så vi kom några minuter försent till karaten.
Jag passade på att köra bort till Colorama och hämta färg och tillbehör, ska måla om toaletten på jobb.
Tänkte först vara smart, att ta en färg som jag kan  ha nytta av hemma.
Men det enda som ska målas om hemma är Hampus rum och det ska vara i Limegrönt och det e ingen toalettfärg.
Så det blev Beigt, när det ska målas e en annan femma, hatar måla.
Kikade lite på karaten, va en ny tränare där med lite söt=)
Sen hem, fuskade åt spagetti *massor* och mina texmex biffar jag fått dille på. (tog bara tre denna gången*
Sen jobbade jag till halv 12.
image317
I morse funderade ja, ska ja åka direkt till jobb då hela butiken e fylld med kartonger.
Eller ska jag åka och träna.
Eller hem o sova, e ju så trött alltid.
Men fuskade o ställde mig på vågen (som vanligt) o ja något gram va borta.
Så träning blev det.=9
Ska bli kul nästa lördag då det gått 1 månad att se om jag minskat någon cm och om jag klarat mitt mål =3kilo i månaden

Kan man importera och ta med egen kundvagn när jag ska till Maxi i morgon =P
image310

Kommentarer
Postat av: D

Jag tycker nog du kunde kört limegrönt på toan.. det e lite wild and crazy
;)
Jag kan erbjuda mej och måla...

2008-01-24 @ 19:31:54
URL: http://deejaydaniel.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0