Jag e ju bara Crazy

Hade den konstigaste dröm i natt.
Drömmen i sig va väll inte konstig.
Drömde om att jag va på en fest där va en wrestlare och hans fru.
Inte så konstigt då lah laddade hem Wrestling i helgen för det tycker jag om.
Den tittade jag o j på The Condemned, och där är ju en av mina favvo Wrestling killar med (Stonecold)
Men i alla fall, nu hade jag sex med han när hans fru var på festen, och han va  jättestor, men nertill va det det minsta jag set.
Men det va inte det som va det konstiga utan *ställningen* som han hade för att den skulle hålla sig upp.
Jag har försökt  rekonstruera den i photoshop.
Var f*n har jag fått det i från.
Hmm
Var bara tvungen att berätta det.
image245
Här är lite bilder på snygga Wrestlare.
Batista är ju jättesexig, o stonecold e inte dum han heller, Tripel H har något sexigt över sig trots att han ej är snygg i anisktet =P
Riktiga Sofie killar
image246image249
BATISTA
image247image250
STONE COLD

"Stone Cold" Steve Austin: Don't Mess With a Rattlesnake


image248image251
TRIPLE H

Kommentarer
Postat av: Janne

Med lite dopning sa kan vem som helst bli deffad

2008-01-03 @ 16:23:06
Postat av: Anonym

typiskt min sambo att skriva så men jag gillar dessa killar oxå wow vad fina och snygga dom är:)

2008-01-03 @ 17:28:34
Postat av: Sofie

Sant men med lite silicon kan vilken tjej som helst få fina bröst, och sen en hårförlängning på det så wow...

2008-01-03 @ 18:08:18
URL: http://bubbels.blogg.se
Postat av: Janne

silicon på en tjej är bra om båten börja sjunka då har man silicon å stoppa i hålet hahah
Annars är naturella mycket skönare:=)

2008-01-03 @ 19:55:25
Postat av: Rögla

Hmm du Sofie du kanske skulle tänka på uppfina saker ;) säg till nästa gång du drömmer om mig bara .Då kan de hända
en hel del.
Men vad kommer du uppfinna då i dinna fantasier och drömmar ?hehe

2008-01-05 @ 18:10:44
Postat av: Sara

wrestling, inte illa. Själv föredrar jag MMA nu förtiden :-)

2008-01-12 @ 20:39:35
URL: http://aslundkarppinen.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0