Hvregrynsgröt

image305I dag skulle jag för första gången i mitt 31åriga liv äta havregrynsgröt!
På vardagarna hinner jag ej och nu när jag tränar e jag noga med mat var 4de timme.
Men gröt+banan blev det idag.
Tja gott va det ej.
Jag svalde utan att tugga fick nästan ner allt.
Sen var jag och tränade fick med mig Jonas, alltid kul med sällskap.
Hemma en dusch och nu har jag lagt ut en påse Tradera, äntligen.
Det e skittråkigt och speciellt när man jobbar med det varje dag.
Men nu e det ute.
Daniel kom med Ina och vi åt Grafitti sallad.
Nu ska jag rymma upp sen ska vi se Prison Break!
Som äntligen släpts.
Jag trodde ju att det varit uppehåll eftersom det ej kommit nytt på länge.
Men Anton sa att det varit strejk i USA, och nu släpper dom ca 3 avsnitt sen e det uppehåll *Suck*

Kommentarer
Postat av: D

Ha ha ha ha.. det är du och Gunde Svan som käkar gröt till frukost. Din länk från mej ser lite mysko ut.. men det ordnar nog upp sig.
Prison Break rules. Hoppas 10:an kommer snart

D.

2008-01-20 @ 23:24:36
URL: http://deejaydaniel.blogg.se
Postat av: nettan

Men de är gött med gröt och de är nyttigt:)

2008-01-21 @ 09:26:17
Postat av: Jonas

Mmmmm Härligt gott... =) nyttigt.
Ditt ansiktsuttryck när du åt de var obetalbar =)

2008-01-21 @ 14:43:41

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0