Hon med de bruna huet

image313
Barn e ju för roliga, i kväll när vi skulle köra till träningen så skulle Iza berätta vad som hänt i skolan.
Hon hade tagit med sina nya bokmärken.
Så sa hon
- Flickan i min klas med de bruna huet (huvudet)... tog och klistrade fast tre bokmärken så nu e det klister på baksidan av tre.

Hm så kan man med kalla en flicka från Afrika=)
Det blev att jag åkte o tränade endån, Ina och Iza följde med och va i barnrummet.
När jag skulle träna armarna så kom en kille och tyckte vi kör tillsammans varannan.
Ehhh umm ja..
Såg att min syster skulle köpa vågen på maxi som ska mäta fett och vatten i kroppen.
Resultaten på dom stämmer ju knappast,men själva vågfunktionen e väll bra=) men i vilket fall som helst så finns samma våg för 170kr på Harald Nyborg.

Ina har modellat för mig innan vi åkte o träna och skrattade tom på beställning=)
Nu ska ja jobba lite sedan duscha och kika gynning

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0