Ful kyl blir Snygg

image309
Dessa hade jag lätt kunnat beställa om inte min kyl och frys va gamla.
Då jag har 2kyl/2frys kunde jag haft en tom och en med klistermärket¨=

Nu har du äntligen möjlighet att bli av med kylskåpsmagneterna och istället förvandla kylskåpet till något unikt som passar just ditt kök! Ett snyggt mönster, eller ett smarrigt hallon kan bli bland det första du ser på morgonen.
- Kan du tänka dig ett bättre sätt att starta dagen på?

Du hittar dom HÄR


RÖSTA GÄRNA PÅ MIN GODISBILD (Topp 10)
image241

Tycker du om bloggen Rösta härimage310

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom var jäkligt läckra...
ska man nog beställa. förslag om motiv =) ?
har ju några bra i (bara ja) *blink*

2008-01-21 @ 14:45:31
Postat av: D

Nu har jag röstat ;)

Jag menade att din länk i min blogg inte ser rätt ut. Jag försökte dona med det men det blev lite knas.

2008-01-21 @ 17:04:26
URL: http://deejaydaniel.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0